wtorek, 16 września 2014

Pomysły, pisanie, pomysły

Jestem informatykiem i właśnie ściągnęłam aplikację blogger na tableta! :D
Teraz mam taki łatwy i przyjemny dostęp do blogaaaa (ale oczywiście nigdy nie będzie podkreślać mi błędów, więc pewnie znajdzie się ich cała masa ;-;)
Tu pojawia się moje pytanie, bardzo (nie)związane z tą informacją:
Napisałam ostatnio krótkie, jednostronicowe ff dla przyjaciółki. Jest o siatkówce, zero związku z Bastille. Krótka scenka na podstawie mojego snu. Ten blog jest dla was, więc... chcecie, żeby wrzucała coś po za ,,Wilczą Dziewczyną"? Macie ochotę przeczytać coś więcej, niż tylko przygody Dalice?
(I wciąż czekam na jakieś zlecenia tak, taaaak, pisanie opowiadań może być moją pracą :D)

1 komentarz:

  1. Opowiadania na podstawie snów i ten o photobook'u Bastille mi się bardzo podobały i były zabawne, więc prawdę mówiąc nie przeszkadzałoby mi gdybym przeczytała jeszcze coś innego Twojego autorstwa :)
    ~Pat

    OdpowiedzUsuń