środa, 17 września 2014

Plany mieszkań

Dzisiaj spędziłam bardzo konstruktywną lekcję historii i społeczeństwa, na której pokazywałam przyjaciółkom plan apartamentów Dana i Alice, więc skoro już istnieje to i z wami się podzielę (nie, na nowy rozdział dzisiaj nie liczcie... pojawi się w piątek po południu, ale może wcześniej (tj jutro) podzielę się z wami czymś ciekawym :D nie wiem, zobaczy się, moje życie to jeden wielki nieogar...)
Także prezentuję mieszkanka i wiem, że mogą być trochę nieczytelne, ale nie chce mi się i nie mam czasu  przerzucać tego wszystkiego na kompa :D Mądre dzieciaki jesteście, jestem pewna, że ogarniecie (na ołówkowe szkice w domu Dana nie patrzcie... nie mam gumki do ścierania, pozrawiam)
(A te dziwne paski w domu Dana przy kuchni i w salonie, to jeden schodek. Strzałka pokazuje tak jakby, gdzie jest wyżej xD)

Przepraszam za brak jakichkolwiek proporcji i kompletny antytalent plastyczny...

Miłego popołudnia kochani!
PS: Nawet nie wyobrażacie sobie, jak się zdziwiłam, gdy zobaczyłam te 200 nowych wyświetleń od wczoraj... Naprawdę jest mi strasznie źle ze świadomością, że nie mogę wam dogodzić kolejnym rozdziałem. Nie hejtujcie mnie za to za bardzo :/ Wiecie, że was wszystkich uwielbiam
(Zlecenia pewnie wrzucałabym częściej, bo nie wymagają ode mnie tyle czasu... gdybym jakieś miała :P Niby tak chcą czytać, ale jak już się pyta czy chcą coś konkretnego z całym Bastille albo tylko z pojedynczymi ich członkami, to nie powiedzą. Buły)

9 komentarzy:

  1. O jak fajnie, że wstawiłaś plany ich mieszkań. Na pewno mi rozjaśniłaś niektóre rzeczy, bo jestem wzrokowcem xD
    A jeśli zachciałabym jakieś opowiadanko Ci zlecić, to co bym musiała Ci napisać? :P
    ~Pat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie czego oczekujesz typu "o tym jak Dan dostał alergii na słońce i spalił sobie twarz na koncercie" (dobra, to całkiem ciekawy przykład xD), ale może też być coś bardziej hardkorowego np "woody i pączki" (w sensie, że dla mnie bardziej hardkorowego, bo będę musiała sie bardziej wysilić, żeby coś wymyślić :D). Może też być bardzo szczegółowe zlecenie... Chociażby coś w stylu... "Kyle adoptuje kota, który ucieka już pierwszego dnia i w końcu znajduje się w twoim domu" Możesz też określić czy chcesz mieć konkretną boahterkę, czy ma być z konkretnymi postaciami z Bastille...
      Ogólnie napiszę ci wszystko, co zechcesz
      Ale ostrzegam, że nie koniecznie musi mi wyjsć xD

      Usuń
    2. I.... zastanawiam tak się... Czy da sie tutaj wysyłać prywatne wiadomości (informatyk ze mnie taki wielki, że wow xD)?

      Usuń
    3. Haaaa... nie rozumiem jakim cudem komentarz, który miał być odpowiedzią do tego komenatarza stał się oddzielny kometarzem... Przestaję juz spamować, przepraszam
      (rany, niedługo wszyscy dowiedzą się jakim jestem patałachem i przestaną mnie lubić xD)

      Usuń
  2. Już wiem! Jeśli chcesz, możesz napisać w komentarzu tak po prostu, ale jeśli np ktoś potrzebuje anonimowości albo chce się rozpisać, albo jest mu tak po prostu wygodniej, możecie pisać na mój mail elieen969696@gmail.com
    (jutro zamieszczę tę informację z boku strony)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha podoba mi się ten pomysł z uciekającym kotem, możesz to kiedyś wykorzystać xD
    Hmm niech pomyślę, może chciałabym w opowiadaniu wątek imprezowania z Bastille :D Tak, to będzie to! xD Od mojej bohaterki nie chcę nic więcej oprócz niskiego wzrostu i imienia Patrycja (żebym mogła się lepiej wczuć lol xD)
    ~Pat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okay! (wow pierwsza praca na zlecenie, ile stresu wowowowow) dzisiaj już raczej się za to nie wezmę, ale będę już planować :D

      Usuń
    2. a co do motywu uciekającego kota, to własnie go wykorzystuję w WD :D

      Usuń
    3. Okej, na spokojnie sobie to wymyśl jak będziesz miała czas ;) Ja Cię nie pośpieszam, będę czekać cierpliwie :D
      I bardzo dobrze, bo pomysł jest ciekawy i zabawny. Kyle kocha kotki ale te od niego uciekają i to już pierwszego dnia hahaha xD
      ~Pat

      Usuń