wtorek, 21 października 2014

Alice przeniosła się w przyszłość?

Jakiś czas temu wymieniłyśmy się z zleceniami. Pats napisała swoje "wyzwanie" jako pierwsza i wplotła moich bohaterów w 18. rozdział swojego niesamowitego ff.
Bardzo wam je polecam, bo jest naprawdę świetne.
http://imaginationene.blogspot.com/

Oczywiście, moi kochani sytuacje z jej ff nie mają nic wspólnego z moją przyszłą fabułą, dlatego nie martwcie się tamtymi wydarzeniami. Po prostu fajnie jest przeczytać, jak inni postrzegają moje postacie. Po za tym Pats pisze świetnie, więc przeczytajcie jej bloga tylko z czystej ciekawości :D

Korzystając z okazji, podziękuję wam za 6000 wyświetleń! Kocham was!

Tyle na dzisiaj. Teraz pędzę słuchać nowej piosenki "Torn Apart" na BBCR1!!!

9 komentarzy:

  1. Hmm czy mi się wydaje, czy po części chodzi o mnie ale ja niestety bloga z opowiadaniem nie piszę xD
    Żeby już więcej jakiś pomyłek nie było, to będę komentować już ze swojego konta google ;) Czemu na to nie wpadłam od początku? Nie wiem, czasami sama siebie zadziwiam swoją bezmyślnością haha xD
    ~Pat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w swoim gronie ciebie - Pat i jest jeszcze Pats, która pisze LbO. I zawsze gdy próbuję mieć którąś z was na myśli to wychodzą z tego nieporozumienia.
      Wybacz :D
      A korzystanie z konta jest dosyć mądrym pomysłem, jakby nie patrzeć xd

      Usuń
    2. Haha nawet nie wiedziałam. W sumie to jest to trochę zabawne xD
      No ale już od teraz nie będziesz miała problemu z tym :D
      Oj racja, jest mądrym pomysłem. Lepiej skapnąć się późno niż wcale xD

      Usuń
    3. Ja problemu z tym nie mam bo mam Pat i Pats i obie uwielbiam, ale inni w sumie mogą zostać wprowadzeni w błąd. Czyli jakby cooooo, to mogę mówić do ciebie Patrycja?

      Usuń
    4. W sumie to tylko jedna literka różnicy xD
      No pewnie, że możesz tak do mnie mówić ;)

      Usuń
    5. Okay, to będę na was mówić 'Pats od LbO' i Patrycja (bez ff) czy jakoś tak xd
      A pytam, bo niektórzy nie lubią, jak nazywa się ich pełnymi imieniem. Z kolei inni nie lubią swoich zdobień (ja jestem w tej drugiej grupie xd)... Świat jest dziwny.

      Usuń
    6. Hahaha wystarczy samo Patrycja. Może kiedyś bloga założę z opowiadaniem ale to trochę potrwa >.< Ech znalezienie czasu podczas studiowania jest ciężkie, biorąc pod uwagę jeszcze fakt, że Wena mnie mnie lubi :c

      No ja nie lubię jak ktoś do mnie mówi Patka. Ale inne zdrobnienia i używanie pełnego imienia mnie nie drażnią xD

      Hmm jeszcze nigdy nie słyszałam zdrobnienia od Twojego imienia, naprawdę :o nawet nie wpadłabym na to jak je zdrobnić by brzmiało jakoś sensownie xD

      Usuń
    7. Ala, Alutka, Alcia, Aluś... I tysiąc innych...
      Ale to jest tak, że są osoby, które używają niektórych z tych skrótów od samego początku, nadając mojemu imieniu taką, a nie inną formę. Np kilku nauczycieli nazywa mnie Ala, mojego bloga czyta Olka, która nazywa mnie Aluś. I w porządku. Jeśli od samego początku nadano mi takie imię, to nie przeszkadza mi to...
      Okay to trochę dziwne. Filozoficzne wywody na temat imienia o 3:28 w nocy to nie jest dobry pomysł, chociaż mogłabym całe wypracowanie o tym napisać :D

      A co do weny... W tym tygodniu moja wena ma mnie w tak głębokim poważniu, że aż płakać mi się chce...

      Usuń
    8. No przyznam ciekawe masz te filozoficzne rozkminy w nocy xd
      Zamiast spać i zregenerować siły na następny dzień to nasza artystka buszuje po internetach i prowadzi wywody na temat swojego imienia :D
      Ale tak na serio to w sumie rozumiem, co masz na myśli. Niektórym osobą czasami też pozwala się na nadużywanie zdrobnień czy nawet form imienia których nie lubimy, przynajmniej ja tak mam xd

      Moja wena zawsze ma mnie gdzieś i czasami mi się wydaje, że uciekła ode mnie i już nigdy nie wróci ;_;

      Usuń