niedziela, 15 marca 2015

Fanart - "I hear you by my side"

Dobra... Nie spodziewaliście się mnie tak szybko z powrotem co?
Prawda jest taka, że gdy wstawiałam ostatni rozdział, bardzo się spieszyłam i byłam trochę niedzisiejsza (w sumie, patrząc na to teraz, to... niewczorajsza...) i zapomniałam o NAJWAŻNIEJSZEJ rzeczy, którą miałam wam pokazać. Nie wiem, jak to właściwie się stało, ale dzięki temu Pats będzie miała swój oddzielny post.

Uwaga, uwaga...
*fanfary*

TADAAAAAAAAAA

~.~.~.~


            " - I przepraszam, że kłamałam nawet na karteczce, którą wrzuciłam ci pod drzwiami jak ostatnia idiotka - wyjęczałam, chowając nos w zagłębieniu w szyi Smitha. - Kłamałam, pisząc, że nie proszę o wybaczenie. Wybacz mi Danny, błagam. Obiecuję, że to się nigdy nie powtórzy.
            - Tak strasznie cię kocham - szepnął chłopak...rozdział 38.





Autorka: Pats

Jestem absolutnie zachwycona tym niesamowitym artem i nie mogę przestać się na niego gapić. Jest przepiękny. Cudowny. Pats, jesteś kochana, nie wiem jak ci to wynagrodzę, ale kocham cię ty wspaniała istotko!



2 komentarze:

  1. Ooo it's so cute! ♥
    Praca prześliczna, też chciałabym mieć taki talent do malowania ;_;
    Jak będę miała dobry polot i pomysł to może się pobawię w grafice i też coś wykombinuję ciekawego dla Ciebie :D Najczęściej takie pomysły kończą się na tym, że wyglądały dobrze tylko w mojej głowie niestety xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Weszłam, żeby przeczytać sobie ostatni flashback, a tu nowy post.
    Miłe zaskoczenie, bo art jest przepiękny *u*
    Pats nie dość, że świetnie pisze, to jeszcze to...
    To się nazywa być utalentowanym ;_;
    /kaczusia

    OdpowiedzUsuń